als ik een spel speel op een site dat is de laptop opeens heel sloom hoe kan je dit veranderen? (zie uitleg)

stel voor ik speel een spel op spelle.nl en dan stopt mijn spel opeens en dan doet hij helemaal niks meer dan na zo`n 20 seconden gaat hij het weer doen, maar ik heb ook wel eens gehad dat als ik speelde met mijn pijltjestoetsen dan gaat opeens mijn poppetje helemaal naar links of recht of gaat hij springen hoe kan je dit veranderen want het is erg irritant

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dit ligt aan je internet verbinding of je laptop. Online spelletjes hebben natuurlijk internet verbinding nodig, als jij langzaam internet hebt, gaat het laden vaak ook niet soepel. Dit kan je voorkomen door te informeren bij je provider om de snelheid omhoog te brengen. Als het aan je laptop ligt kan je niet veel anders doen dan een nieuwe laptop/computer kopen. Je zou ook bijv. een nieuwe processor of meer ramgeheugen in je laptop kunnen zetten, maar bij een verouderde computer kan je beter aan volledige vervanging denken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk is de video-kaart niet goed genoeg voor de spellen die jij wil spelen. Een beter kopen zou een een optie zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het programma Game Booster, het schakelt alle programma's tijdelijk uit die je niet nodig hebt tijdens het gamen. Als je ermee stopt zet je het programma uit Erg handig het maakt je laptop meestal wel 40% sneller
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je schrijft het niet, maar ik denk dat je IE gebruikt als browser, IE staat er om bekend dit probleem te geven met flash games.
Andere browser downloaden (firefox bijvoorbeeld), ook meteen flash updaten op de adobe website, shockwave player niet vergeten te updaten en je kunt weer normaal spelen.