Welk online zoekmachine kan ik gebruiken als scroogle niet werkt? Ik wil zoeken op internet, zonder dat al mijn gegevens worden bewaard of gebruikt.

Scroogle werkte heel veilig maar die werkt soms maar meestal niet. En google wil ik helemaal niet gebruiken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het (herleidbaar) bewaren van je activiteiten op google kan je voorkomen door GEEN Google account aan te maken. Dan ben je voor Google niet meer dan een ip adres, waar ze overigens ook nog het e.e.a. mee kunnen. Als je dat eenmaal weet kijk je heel anders tegen Google aan :-)

Het beste antwoord

Beste echtniet 11,

Ik zou je niet google aanraden, (zij houden immers allles bij wat je intikt), maar er zijn ook zoekrobots die je gegevens niet langer bewaren dan 48 uur en dan worden deze vernietigd !

Probeer eens Ixquick search engine !!

Ik geef je hieronder 2 linken xaar je kan naartoe surfen !

Met vriendelijke groeten

Karel8158
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn zoveel alternatieven:

nl.yahoo.com/
www.vinden.nl/
nl.altavista.com
www.eerstekeuze.nl
www.zoekmachine.net/
www.lycos.nl

Alleen weet ik van bovenstaande zoekmachines niet hoe zij omgaan met onze gegevens.

Kijk anders even op deze website:
https://ixquick.com/ned/protect-privacy.html