Naar verluidt zou de blokkade van de site, waar videofilmpjes geplaatst en bekeken kunnen worden, samenhangen met de plaatsing van filmpjes die Mustafa Kemal Atatürk, de stichter van de republiek Turkije, zouden beledigen.

Zie bron:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Daar staan zaken op die ze liever niet in de openbaarheid willen laten komen, dus als ze het kunnen voorkomen dan doen ze het... Het lijkt GV wel... Ze wissen gewoon wat ze niet willen hebben... Zo gaat dat tegenwoordig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Nou, nou, nou...
Het gaat nogal ver om staatscensuur en dus de persvrijheid, en dus uiteindelijk de mensenrechten, te vergelijken met een onbeduidende website.