Wat betekent op You Tube bij Prive "Zichtbaar voor maximaal 25 personen"?

Dat alleen de eerste 25 personen hem kunnen zien en meer niet? En hoe gaat dat dan wanneer ik hem als gadget op mijn Hyves zou zetten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat betekent dat deze video 'privé' is, en dat maximaal 25 users hem kunnen bekijken, die je ook nog eens een keer persoonlijk moet uitnodigen.
AWM