Als er copyright 1999-2011 staat mag ik het dan kopieeren omdat het nu 2012 is?

vraag is duidelijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Neen. Dan is dat product of weet ik veel wat gemaakt tussen die jaartallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allemaal niet van belang, het copyright is aangevraagd tussen die tijd. Er zijn ook spellen/films met copyright 1999 ook die mag je nog steeds niet zomaar vermeerderen en verspreiden.
Nee, dat mag niet.

Overigens hoeft het er niet eens bij te staan: Op alles wat geschreven of gemaakt is rust auteursrecht. Dat mag je nooit kopiëren tenzij het er bij staat dat het wel mag. Er hoeft dus niet perse "Copyright XXXX" te staan.

Pas na 70 jaar mag je een werk kopiëren tenzij je eerder toestemming van de eigenaar hebt om dat wel te doen.