Als ik internet opstart, staat er een wit balkje boven, hoe kan dat weg?

Als ik internet opstart, staat er een wit balkje boven, hoe kan dat weg? waar me muis is in de afbeelding is het balkje.

Toegevoegd na 1 minuut:
sorry, afbeelding lukt niet :S

Toegevoegd na 11 minuten:
afbeelding staat er nu wel!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

ga naar rechts en klik op die kleien moersleutel . Klik op opties en ga dan naar extensions en alles waar toolbar bij staat klik je op enable. KLaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als ik het zo zie is het een extra toolbar. Bij configuratiescherm kan je in een lijst die toolbar verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga helemaal naar rechts en klik op dat sleutel symbool, selecteer "Bladwijzers" en daar kun je het weg vinken, en voila, je bent klaar.