Hoe kan ik zien hoeveel bezoekers er op dit moment op EEN site zijn?

Niet mijn eigen site maar gewoon een andere site bijv. www.telegraaf.nl, kan dit op een of andere manier. Mischien in CMD ofzoiets.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kun je niet zien.

Het beste antwoord

Als op de site niet ergens staat 'zoveel bezoekers online' dan kun je daar als buitenstaander niet achterkomen.
Tenzij je natuurlijk de servers van -in dit geval- de telegraaf hackt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+:D