Kan je je ook offline aanmelden bij Facebook ?

Bij Hyves kan je je offline aanmelden maar nou wil ik ook wel eens offline kunnen aanmelden bij Facebook.
Want als ik wel eens online kom dan gaan sommige meteen op de chat praten waar ik niet altijd zijn in heb.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik bedoel dus voor ik mij aanmeld, dus niet als ik mij al aangemeld heb.
Dus ook dat het altijd op offline staat en dat ik zelf mij online kan aanmelden.

Want ik zie hier wel ergens een antwoordt staan van iemand op GV met een soort gelijke vraag als mij, maar dat is als je je al heb aangemeld.
En bij hyves kan je je offline aanmelden voor je online gaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Het beste antwoord

Ja. Je gaat naar
-chat
-opties
-ga Offline.
:)
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jazeker, zet gewoon bij de chat de geadvanceerde opties op: Niemand kan je zien (Offline gaan).

Dit doe je door op het * te klikken in het chat panel, daar geadvanceerde opties en de 3e optie te kiezen. Je gaat dan offline, je kan ook voor de tweede optie kiezen, dat enkel mensn waarvan je het zelf wil je online kunnen zien. deze namen kun je dan invoeren.

Zodra je echter online gata in het chatscherm, zul je de offline functie voor je afsluit weer aan moeten zettten