hoe kan ik spam van mijn twitter acount verwijderen?

er worden sinds een paar dagen tweets als: 'want to lose any weight? go to: http//....' geplaatst. ik vind dit uiterst vervelend en wil dit graag verhelpen, maar ik zou niet weten hoe? ik heb op diverse internetsites gelezen dat je wachtwoord veranderen geen zin heeft. ook las ik dat je dan bij applications moet kijken, maar daar kan ik niets spannends vinden.
HELP me aub als je weet hoe!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat ook uitgelegd in de helpfunctie van Twitter: https://support.twitter.com/articles/31796-my-account-has-been-compromised

Het beste antwoord

Ww veranderen inderdaad en je moet naar instellingen bij applicaties en dan de toegang van de applicaties blokkeren door op revoke acces te klikken succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wachtwoord veranderen, maar dat helpt blijkbaar niet.

Dan zul je een ander account aan moeten maken, maar je hebt waarschijnlijk allemaal 'dingen' op je account laten aansluiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sites kunnen alleen via jouw acount berichten versturen als je hem ergens aan gekoppeld hebt. Ik wou mijn twitter acount laatst koppelen met een site (naam vergeten) maar zag net op tijd dat die site dan voor jou tweets kan versturen. Mijn tip is om te kijken of je je acount ooit ergens aan gekoppeld hebt en die verbinding dan verbreken. Lukt dit niet dan zou je toch echt een nieuwe acount aan moeten maken :'s