Hoe kan ik alsnog op een site inloggen terwijl ik verbannen ben?

Ik ben verbannen op een bepaald forum. Deze ban heeft betrekking tot mijn IP-adres: ik kan het hele forum niet zien. Wel kan ik, als ik een proxy gebruik, het forum lezen. Totdat ik wil inloggen (op een ander account): de proxy doet dan niks. Hoe kan ik dit omzeilen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Het beste antwoord

In een bibliotheek, internetcafé, of trein gebruik maken van internet en daar een nieuw account aanmaken op een andere inlognaam.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De comment hier boven zal je geen nieuw IP geven normaal gesproken.
De provider bepaalt jouw IP. Alleen met inbelverbindingen zou het nog moeten lukken, maar ja, wie heeft er tegenwoordig nog inbel ?
Als je kabel of glasvezel hebt, dan kun je jouw provider vragen om je opnieuw in het systeem te zetten, dit zal je een nieuwe IP geven.

Dat je via een proxy niet kunt inloggen is logisch daar cookies geblocked zijn op gratis proxies.
Betaalde proxies leveren wel cookies enabled login.
Dan weer, men kan ook jouw account bannen, dus dan heb jer nog niks aan.

Maar misschien moet je eens de hint nemen die ze je geven, je bent blijkbaar daar niet meer welkom....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn genoeg providers die met dynamische IP-adressen werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige providers werken er nog mee, ja, maar die kun je op 3 vingers tellen.
Bijna alle providers geven een semi static IP adres, en dan kan het dus zo zijn dat je 8 maanden of zelfs meer, hetzelfde IP adres hebt.
Dan werkt alleen hetgene wat ik hier boven heb beschreven. Je moet dan wel het excuus aandragen dat je geen internet meer hebt (zeg bijvoorbeeld dat je lease verlopen is, daar zetten ze je altijd opnieuw voor in het systeem en hup, na 2-3 uur heb je een ander IP adres)
Als het gaat over jouw ip adres dan zou je eens bij een bibliotheek kunnen kijken of je met jouw account binnen kan komen. Op jouw eigen computer denk ik niet dat het voorlopig kan.