hoe kan je internetverbinding via bepaalde website herstellen?

ik kan nu helemaal niet meer op twitter.com komen... via de andere computer wel. als ik op twitter probeer te komen staat er dat twitter wel online is maar dat ie niet reageert op internet verbindingen met de laptop... iemand????
alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is de exacte foutmelding die je op de laptop krijgt?

Antwoorden (2)

Probeer het eens in Google Chrome in plaats van in Internet Explorer en je zult zien dat het daar wel werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je het geprobeerd?
Ik ben niet zeker van mijn antwoord, maar mogelijk helpt het ook om je cookies eens te verwijderen.