Ik heb op Facebook geklikt op "Verberg alle activiteit van Spotify" in mijn Tijdlijn. Hoe krijg ik het nu terug?

Dit was in zo'n kolom met Recente beluisterde nummers. Dit heb ik ook gedaan met de App Draw My Thing. Ook wanneer ik op deze knop drukte kon ik de Recente activiteit op geen enkele mogelijkheid terugkrijgen. Bij activiteitenlogboek staan de activiteiten nog wel van de Apps.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Deblokkeren doe je op deze pagina±

http://www.facebook.com/settings/?tab=privacy§ion=block&h=3cff8fd795359e74a43950aa7d5bc8b8

Zoek de persoon of app op die je wenst te deblokkeren en klik op het deblokkeren linkje achter deze.