hoe heeft degene dit gedaan? (zie filmpje)

hoe heeft degene van dit filmpje gemaakt qua graphics?

Toegevoegd na 51 seconden:
ik bedoel natuurlijk alle bewegende dingen die gebeuren.

Toegevoegd na 2 minuten:
en beweegt dat "avicci" ook een klein beetje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@nats die gast krijgt per uur iets van 50 reacties!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Avicci beweegt wel, heel langzaam van rechts naar links ten opzichte van de letters er onder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje @stippel

Antwoorden (2)

Met de juiste video editing software is dit niet zo moeilijk. je kan bv een animatie pakket als http://www.swishzone.com/index.php?area=products&product=max nemen en daarmee de basis pakken, en eventueel met echte video beelden mixen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je in deze video ziet is gemaakt met Adobe After Effects.
Helaas heb ik net een nieuwe HDD daar de vorige compleet gecrashed is, anders had ik je wat voorbeelden kunnen laten zien.
Let wel, Adobe After Effects is zeer moeilijk om te leren (simpele akties natuurlijk niet megerekend) daar ADF veel meer mogelijkheden heeft dan de link hier boven. ALs je ADF van binnen en buiten wilt leren kennen, dan ben je zekers 3-4 jaar fulltime mee bezig.