Hoe kan het dat ik bijlagen in Internet Explorer wel kan uploaden/downloaden en in andere browsers niet ?

In Safari, Firefox en Google Chrome lukt het niet.
OS Windows 7, AVG virusscanner, een jaar oude PC

Toegevoegd na 2 dagen:
Het scherm wordt wit en loopt vast.

Toegevoegd na 1 week:
zodra je op een button klikt voor bijlage, bv bij gmail gebeurt dit

Toegevoegd na 1 week:
ik heb nog steeds geen oplossing

12 jaar geleden
in: Internet
bamibal
12 jaar geleden
bijlagen downloaden waarvandaan? uploaden waarnaartoe?

Het beste antwoord

Vaak moet je op de rechtermuisknop klikken en vervolgens op 'Doel opslaan als...' (of een dergelijke tekst) klikken. Op de een of andere manier werkt Outlook Web Access anders in niet-IE browsers. Waarom dat zo is, weet ik ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MrEinstein
12 jaar geleden
zodra ik download wordt het scherm wit en loopt de browser vast. Het ligt niet aan het kiezen van een doel.
MrEinstein
12 jaar geleden
enige antwoord, maar geen goede oplossing