Hoe zet je tekst in je profiel bij hyves?

Ik wil graag wat foto`s en tekst in mijn profiel op hyves zetten,hoe moet ik dat doen?

Toegevoegd na 34 minuten:
Ik bedoel eigenlijk,echt in je profiel dat mensen kunnen zien,bv bij spots ofzow

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Je ziet rechts van je foto 'profiel' staan, rechts daarvan zie je 'wijzigen'.
Vanaf daar kan je in allemaal blokjes tekst en afbeeldingen toevoegen.

Toegevoegd na 31 minuten:
Oh, als antwoord op je uitbreiding: dat kunnen alléén goldmembers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan jezelf krabbelen.
je kan ook bij profiel bewerken. bij waar je ook "leeftijd" en "over mij" kunt wijzigen kun je ook meer van dat soort vakjes maken.

als dit antwoord vaag vind geef dan ff een reactie op GV.

groetjes uit zwolle!

Toegevoegd na 5 minuten:
in de afbeelding staat hoe je de foto's toevoegd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zie net dat terwijl ik het antwoord typte er een soortgelijk antwoord is bijgekomen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pleeun heeft het ook goed. want je kan inderdaad ook zo foto's toevoegen. foto's kan je toevoegen - hoe staat in de afbeelding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die foto is een beetje heel erg wazig (bij mij).
Tekst in je profiel zetten gaat zo
-Ga naar je profiel
-Druk naast profiel (bij de balk boven je naam) op wijzigen
-Vul bij over mij in wat je daar wilt zetten
-Druk op opslaan
-En je bent klaar

Een foto toevoegen gaat zo
-Ga naar je profiel
-Druk op Foto's & video's plaatsen wat naast Foto's & video's staat
-Voeg de foto's toe die je daar wil zetten
-Druk op opslaan
-En klaar

Toegevoegd na 28 minuten:
En na het lezen van je toevoeging op de manier als hier boven aangegeven is kunnen mensen het zijn net als bij een spot. Het kan alleen zo zijn dat het even een paar minuten kost voordat het zichtbaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed antwoord hoor, maar dat is al twee keer gegeven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja een paar dingen en toen ik begon stond er nog geen antwoord in keek ondertussen als het in middel niet verandert was daarom duurde het type best lang.