hoe schakel ik automatisch aanvullen uit (zonder gebruik instant search) in google chrome?

Instant heb ik al uitgeschakeld, maar het automatische aanvullen blijft natuurlijk. Op zich niet erg, maar ik zie niet meer wat ik type omdat de suggesties voor het zoekvak staan. erg vervelend...
Kan ik dat automatisch aanvullen ook weer uitschakelen?

12 jaar geleden
in: Internet
11.8K

Antwoorden (2)

Volg de volgende stappen:

=> Opties
=> Persoonlijke items
=> Vink het vakje bij 'Automatisch aanvullen inschakelen om webformulieren met één klik in te vullen' uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat automatisch aanvullen kun je uitschakelen, maar dan wel op de pagina van de zoekmachine. Ik neem aan dat je als zoekmachine ook Google hebt? Ga dan naar "Zoekinstellingen": http://www.google.nl/preferences?hl=nl
Klik op het vakje "Aan" onder Google Instant-voorspellingen en vervolgens op Opslaan (zie afbeelding).
Plaatje bij antwoord
Pieter2011