Hoe kan ik mijn sitecom 300n port forwarde?

Ik heb een gta san andreas server maar om andere mensen te laten kunnen komen moet ik per se port forwarde hoe kan ik dat dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat is heel erg simpel, als je het eenmaal begrijpt. Op de site portforward.com vind je alles wat er over port forwarding te weten is.
Op pagina 41 van de gebruikers manuel [2de link] vind je alles over de instellingen op jouw modem.
Als boter bij de vis. nog een youtube filmpje waar alles stap voor stap voor gedaan wordt.
Application: GTASAMP External port: 27015 Internal port: 27015 Protocol: TCP/UDP
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan WL-168 niet vinden op site maar deze verdient de punten bedankt!

Andere antwoorden (1)

als je het correcte modelnummer gebt ( 300n is geen model van sitecom maar een aanduiding van z'n prestaties) kan je op
www.portforward.com
precies nakijken hoe je, en welke poorten je moet forwarden voor dit spel