er is (nog) geen java voor de ipod (touch)

jammer hoor!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet mogelijk om flash of Java op een Apple te downloaden. volgens mij is de Iphone 4S er wel mee uitgerust. anders is apple er mee bezig omdat het een veel voorkomende vraag/ergenis is haar klanten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, geen JAVA en geen FLASH op je iDevices, yeah!
Nog een jaartje en beide zijn helemaal nergens meer voor te krijgen. Gelukkig, want het zijn beide draken van toepassingen door bedrijven die overal oog voor hebben behalve voor de veiligheid van het device waar het op draait.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
okee dankjullie wel!!