Kun je Spotify nu opeens alleen maar starten met een Facebook-account?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb de gratis versie van Spotify al heel lang. Nu moet ik opeens inloggen met een account en DIE kan je alleen via Facebook maken. Waar komt dat opeens vandaan?
Of doe ik ergens iets fout?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je kunt gewoon je Spotify accound blijven gebruiken. Het is een nieuwe mogenlijkheid om je Facebook accound er ook voor te gebruiken. Zelf zou ik daar geen gebruik van maken want het enige wat Facebook wil zijn gegevens van je ( ook al zijn het enkel wat nummers) Spotify verdiend daar waarschijnlijk geld aan en Facebook krijgt geld om de zooi door te verkopen. Pas op met Face book!! (het is tenslotte wereldwijd).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lukt mij niet om zonder Facebook in te loggen...of doe ik iets fout?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan doe je waarschijnlijk iets fout.
Heb je dit al eens geprobeerd?: https://www.spotify.com/nl/password-reset/ Greettzz.

Andere antwoorden (2)

Facebook wil heel zoveel mogelijk externe pagina's aan zichzelf gekoppeld hebben, om zo een heel uitgebreid interesseprofiel van jou samen te stellen.
Zo weten ze exact welke muziek jij luistert (en via tal van andere sites nog veel meer zaken).

Doel: Reclame kan gerichter aan jou worden aangeboden, waardoor de waarde van Facebook stijgt.

Voor mij een reden om niet buiten Facebook in te loggen via Facebook.

(Overigens, door ingelogd op Facebook te blijven, en naar een andere pagina te surfen waar het 'vind ik leuk'-knopje op staat, wordt het bezoek aan die site ook gelogd door Facebook (ook al druk je niet op dat duimpje).
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het gaat dus om een deal tussen Facebook en Spotify, waar je niet onderuit kunt als je Spotify wilt blijven gebruiken? Begrijp ik dat goed?
walter
12 jaar geleden
Ik denk het ook ja. Spotify zal hier vast voor betaald worden. Of op een andere manier beter van worden.
Als dit de enige mogelijkheid is om in te loggen, heb je verder geen keuze (behalve geen Spotify gebruiken :-) )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank voor je antwoord & reactie
nee hoeft niet.

Toegevoegd na 27 seconden:
nee. bij mij werkt die nog wel gewoon gelukkig ;S weird

Toegevoegd na 28 seconden:
nee. bij mij werkt die nog wel gewoon gelukkig ;S weird