Zo direct wordt GoeieVraag.nl besproken op Radio1, welke vraag moeten ze stellen?

Wat is een goede vraag voor Goeievraag.nl?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Internet
1K

Antwoorden (11)

Kijk even onder het kopje populair...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hopelijk een van mij:P hoezo egocentrisch:P

Nee de beste tot nu toe vind ik of er leven op aarde is dat net als de mens zijn doden begraaft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wanneer? Hoe laat?
Welke vraag zij moeten stellen kan ik niet aangeven hoor?
Wat willen zij weten?
Alle vragen zijn welkom (mits binnen de gebruiksvoorwaarden/regelgeving).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat is de reden en oorzaak dat GoeieVraag opgestart is.
Is het succesvol.

Trouwens slechte voorbereiding van de redactie,als ze zich hier niet op voorbereid hebben
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nu on air!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is er NU op.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tsja, nu heb ik alleen de laatste zin gehoord: "we spraken met Herman Kienhuis van Goeie Vraag. Wat is er nu eigenlijk gezegd?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat was een matig stukje radio, zonde van het belastinggeld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben benieuwd wat voor 'dwazen' zich naar aanleiding van dit item weer zullen registeren om te komen spammen.
Goedbedoeldende lui zijn uiteraard van harte welkom.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Foutje, bedankt.
Ik heb mijn andere antwoord verwijderd.
Maakt me niet uit. In ieder geval dat het verslavend is en heel erg leuk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoe gaan trolling te lijf?