Hoe verander ik het openen van een pdf-bestand?

Ik liet per ongeluk een pdf bestand die ik kreeg per mail openen in 'utorrent', kan natuurlijk helemaal niet. Hoe verander ik dit? Dat ik dus mijn pdf in word laat openen?
Heb het nodig voor mijn werk nl.................

12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Via windows verkenner een pdf file opzoeken; rechtermuis, selecteer openen met.. en dan standaardprogramma selecteren. Ik zou acrobat reader kiezen; word kan geen pdf lezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misslobe
12 jaar geleden
oke, dankje! Maar kun je misschien ietsje uitgebreider uitleggen hoe dat moet, omdat ik dus met die fout zit...............
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Acrobat van Adobe raad ik af. Foxit reader is gratis, kleiner, sneller en belast de pc minder.
Pieter2011
12 jaar geleden
Eerst moet je het pdf-bestand dat in je e-mail zit opslaan op je pc. Daarna ga je op het bestand staan, klikt het met je rechter muisknop aan, en kiest voor "Openen met...". In het schermpje dat dan opent, staat onder "Andere programma's" waarschijnlijk Acrobat Reader of Foxit Reader. Markeer één van beide, zet een vinkje vóór "Dit type bestand altijd met dit programma openen" en klik op OK.
misslobe
12 jaar geleden
Dankje voor de reacties.... pfffffffff 't Is me eindelijk gelukt, maar dan via FREE-FILE-VIEWER!