Hoe verwijder ik meerdere berichten/statussen tegelijk van Facebook?

Weet iemand dit? Ik heb namelijk een heleboel eigen statussen op mijn prikbord geplaatst het laatste half jaar, waarvan ik eigenlijk alle berichten behalve die van de laatste maand wel wil verwijderen, maar ik zie geen andere optie dan telkens bij 'oudere berichten' te kijken en vervolgens elk bericht apart te verwijderen wat ik weg wil hebben. Weet iemand of je ook een selectie kan maken o.i.d. van berichten die je wilt verwijderen? Het zijn er nogal wat en anders staat mijn pagina zo vol. Bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4K

Antwoorden (1)

Blauwe balkje van facebook --> het allerlaatste knopje --> privacyinstellingen --> en dan onderaan in het lijstje ``Het publiek beperken voor eerdere berichten`` --> Zichtbaarheid van oudere berichten beheren

Succes!