Wat is dit voor iets raars?

- Is het een vage/irritante actie van Hotmail zelf?
(Dat lijkt mij niet, want Hotmail zou er toch wel bij vertellen wat ze ermee willen zeggen? En wat heeft 't voor een zin om hi te zeggen, zonder afzender?)
- Ben ik gehackt?
- Of is het nog wat anders?

Ik kan alleen maar gissen, maar ik wil zeker weten wat dit voor raars is :-( want ik schrok en schrik ervan en krijg er nogal paranoïde trekjes van.

Die stuk of 3 eerdere keren vandaag waren precies hetzelfde berichtje, maar wel op een andere computer, en in een andere stad, en met ander hotmailadres.

Het kwam ineens toen ik inlogde bij Hotmail, en heb het nog nooit eerder gehad. Paar tellen geleden koos ik voor het kruisje.
De eerdere keren vandaag voor 'oke'.

Weet iemand waar 't door komt, wie het is,
en of 't kwaad kan e.d.?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik vermoed dat het een fout is in het advertentieprogramma van msn/live.

Had het vandaag ook, maar mijn pc is virus en trojan vrij.

Het pop-upje komt alleen bij het bezoeken van de emailpagina en is dus webpagina gebonden en staat los van eventuele bedreigingen op je pc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hebt een virus uit 2006 te pakken.
Lees dit maar eens:

http://www.hondenforum.nl/plaza/cafe-de-koffiecorner/bericht-van-webpagina-t173156.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt gelijk. Ik lees altijd de verkeerde datum bij dat forum...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jemig de pemig wat een site ; moeten dat onderschriften voorstellen ?? :aagh: