Heeft er iemand ervaringen met de website Bidrivals?

Dit is een veilingsite waar elektronica e.d voor erg lage prijzen geveild worden. Ik vraag me af of dit betrouwbaar is? En zijn er mensen die ervaringen hebben met deze of vergelijkbare site's (s.v.p dan de site ook vermelden!)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een mechanisme dat bij elk bod er 15 seconden bij de tijd wordt opgeteld, kan het bijna niet eerlijk zijn. Ik bedoel, hoe weet je of er niet automatisch geboden wordt? Dit zou volgens de site moeten bewijzen dat het allemaal legaal is:
http://www.bidrivals.com/shared/skin/default/pdf/LEGAL_OPINION.pdf

Het beste antwoord

bij radar hele discussie.

Toegevoegd na 1 minuut:
zoiezo oplichterij!!!

bijv:
die timer is echt onnauwkeurig! Soms verspringt hij ineens 2 seconden of blijft hij 10 seconden lang op 00:00 staan, om vervolgens gewoon te resetten bij een bod.