Hoe werkt de "nieuwe" youtube??

Ik snap helemaal niks meer van youtube.
Het ziet er sinds een tijdje heel anders uit enzo.. niet meer zoals eerst. Kan iemand mij uitleggen hoe ik nu iemand een prive bericht kan sturen? En hoe kan ik nu "mijn vrienden" zien op mijn eigen youtube kanaal? En is het misschien ook mogelijk om de "oude youtube" weer in te stellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Het oude ontwerp (voor zover dat nog bestaat) krijg je terug door te klikken op "Kanaal bewerken" en "Terugschakelen naar het oude ontwerp".

Toegevoegd na 12 minuten:
Verder ben ik helemaal met je eens dat het er allemaal niet overzichtelijker op geworden is. Vroeger kon je de "Aanbevolen video" zien, met daarnaast de andere video's die iemand op zijn YouTube-kanaal heeft gezet. Nu zie je alleen de aanbevolen video en moet je, om de andere video's te bekijken, bovenaan op "Video's" klikken. Je krijgt ze dan allemaal groot in beeld.

Door boven in het scherm op "xxx Abonnees" te klikken, krijg je te zien wie zich op jouw kanaal hebben geabonneerd. Wanneer je rechtsboven op je naam klikt, kun je via Inbox > Nieuw berichten versturen.

"Mijn vrienden" is (ook in het oude ontwerp) inmiddels helemaal verdwenen.
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Nee, ik word er ook niet vrolijk van als ik dat nieuwe ontwerp zie. Als je daar een video bekijkt, kun je niet meer in één oogopslag de andere video's zien en dat vind ik echt jammer. En wat die vrienden betreft: die had ik toch al niet. Op YouTube in elk geval niet ;)
Pieter2011
12 jaar geleden
Goed idee, Esther! We zijn vast niet de enigen. Doe jij de aanzet (http://petities.nl/), ik teken wel...
Hallo Ester93,

Het is niet mogelijk om het oude YouTube weer in te stellen, YouTube heeft er voor gekozen het uiterlijk te veranderen en wij moeten het daar mee doen.

Je vrienden staan inderdaad niet meer op je kanaal, ik heb ook geen idee hoe je dat weer kan vinden.

een privé bericht sturen, kan door op je naam te gaan staan en op inbox te drukken. Daar vind je een knop "Nieuw", wanneer daar op is gedrukt kan u bepalen aan wie u een bericht wilt zenden en het bericht opstellen.

ik hoop dat ik in ieder geval een deel van je vraag heb beantwoord.

Toegevoegd na 1 minuut:
** zoals hierboven geschreven kan het kanaal worden terug gezet.