Waarom kan ik een bepaalde Facebook-pagina niet vinden bij de zoekfunctie, terwijl wanneer een vriendin inlogt, zij hem wel kan zien?

Het is een pagina die je 'leuk kan vinden' en er staan veel foto's op. Die wilde ik graag bekijken, maar wanneer ik precies de juiste woorden intyp komen er geen zoekresultaten. Heb het al op verschillende computers geprobeerd en een vriendin heeft ook al ingelogd met haar account. Toen kon zij de pagina wel vinden en liken. Is mijn account geblokkeerd door die pagina misschien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.2K

Antwoorden (1)

De maker van de pagina kan kiezen wie er allemaal op kan komen. hij kan vol zijn, maar de maker kan ook doelgroepen kiezen. Bijv. alleen zichtbaar voor 13 jaar en ouder, of 16 jaar en ouder. Ook kan hij kiezen of alleen mensen uit het ene land hem kunnen bekijken of streek. Ik denk dat jouw vriendins instellingen zo zijn, dat zij hem wel kan zien en jij niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En waar vind je die instellingen dan (van die vriendin)? Zou voor de vraagsteller wel handig zijn om te weten, zodat deze ook de pagina kan bekijken..