hoeveel mb kodt twitter of iets opzoeken op google bijvoorbeeld? (op je mobiel)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

dat kost gemideeld 0,10 MB voor een google zoekopdracht of een twitter bericht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het kb zoveel gebruikt google niet.
Maar twitter wel weer wat meer exacte aantal weet ik niet.
Maar ik had altijd 1 maand internet met 250mb datagebruik.
En na 30 dagen had ik nog 50mb over.
Terwijl ik best veel gebruik maakte van youtube,twitter,facebook en internet.
Opzich kost t niet veel alleen youtube wel!
Denk dat ik zo rond de 8mb per dag verbruikte incl ping dr ook nog bij
Gok dat als je alleen die 2 dingen doet je per dag 2/3 mb moet missen.