Politie hield Twitter en Facebook in de gaten tijdens de jaarwisseling. Waarom Facebook wel, en Hyves niet?

Of wordt Facebook al door meer Nederlanders gebruikt dan Hyves?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien hebben ze hyves gewoon niet genoemd terwijl het wel in de gaten werd gehouden.

Antwoorden (1)

De grootste groep actieve hyves gebruikers is wat ouder dan de groep actieve facebook gebruikers. Hyves wordt steeds meer een huisvrouwen en basisscholen platform.

De kans dat er iets gepost zou worden waarop de politie in actie moest komen was dus het grootst op facebook, niet op hyves.