Omdat de onderdelen en OS te zwak zijn om youtube filmpjes op te kijken. de LG cookie mini is technisch gezien geen echte smartphone.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Omdat je een iPhone had moeten kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ja... Wist ik veel dat een LG het niet pakt, want toen had ik hem nog niet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn talloze smart phones die video kunnen tonen. Niet alleen de Iphone
Maar je moet wel vooraf uitzoeken wat de ervaringen zijn met en toestel.
Dat kost helaas tijd, en je er in verdiepen Zie http://www.portablegear.nl/lg/cookie-mini/review/ "...bescheiden specificaties. Denk daarbij aan GPRS/EDGE (dus je kan niet heel snel internetten),..." Maar eerlijk gezegd is het best lastig om uit het gigantische aanbod, dat dagelijks veranderd een goede keus te maken.
Je hebt nu ervaring, schrijf op wat je wilt en wat niet. En hou dat actueel met ervaringen bij anderen met hun telefoon.
Als je dan weer de kans krijgt er een uit te zoeken, kun je de verkoper scherper ondervragen, en op internet vergelijken. Zelf vind ik de afweging tussen wat hij allemaal kan en hoe lang de accu het uit houdt het lastigst, en de prijs natuurlijk.