Hoe verwijder ik mijn toolbar in google chrome??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is me al gelukt bedankt voor de antwoorden..

Het beste antwoord

Rechts bovenaan op de sleutel klikken en op opties klikken.
Vink nu in het 3e rijtje van boven de toolbars uit die je niet meer hoeft.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je hem definitief wil verwijderen kan je Start>Configuratiescherm>programma verwijderen
en dan klik je dubbel op de toolbar die je van je computer wilt verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je antwoord was niet helemaal wat ik bedoelde maar door dat jij dit antwoord gaf ben ik er wel zelf achter gekomen hoe het moest..

Andere antwoorden (1)

Hangt helemaal af van wat je bedoelt met "mijn toolbar".
Is het de toolbar van chrome zelf of een naderhand geinstalleerde?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik google chrome downloade kwam die er direct bij.. Maar mijn nicht heeft ook google chrome en die heeft die toolbar niet.. maar ik weet niet of ze die eerst ook wel had..