ik heb een vinkje achter mijn naam van twitter wat betekent het?

Geen 1 van mijn vrienden heeft het het is een blauw rondje met een wit vinkje erin.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is je twitternaam dan?

Het beste antwoord

Twitter verifieert bepaalde accounts als er enige reden voor is. Zo zijn veel al de accounts van adverteerders gevinkt, en van 'beroemdheden' maar ook bij individuele gebruikers wordt het af en toe gedaan. Een tijd geleden kon je jouw eigen account laten verifieren, dat kan nu niet meer. Nu beslist twitter zelf wiens account ze wel en wiens account ze niet onderzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Blijkbaar ben jij dan op een of andere manier beroemd. Twitter geeft een 'tag' aan accounts van beroemdheden. Achter de naam van de persoon staat een blauw tekentje met daarin een wit vinkje. Deze accounts zijn geverifieerd door Twitter. Maar Twitter kent of herkent niet alle bekende Nederlanders.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou zijn we natuurlijk wel benieuwd met welke beroemdheid we hier te maken hebben ;-)