Waarom komen nieuwe vrienden op Facebook als "recente activiteit" op mijn profiel te staan (met de timeline)?

Ik heb zojuist mijn Facebook profiel veranderd naar de nieuwe timeline (http://www.facebook.com/timeline).

Vrienden die ik bijvoorbeeld enkele weken geleden toegevoegd heb, komen met een foto op mijn tijdlijn te staan.

Maar vrienden die ik een uur geleden toegevoegd heb, komen onder mijn "recente activiteiten" te staan als "xxx en xxx zijn nu vrienden" in plaats van met een foto.

Waarom is dit?

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik merk nu dat ze een stuk lager op de tijdlijn komen te staan bij "2011"... Beetje jammer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Antwoorden (1)

dit komt omdat elke activiteit (muisklik) die je hebt op facebook in de timeline komt. het maken van nieuwe vrienden is dus een activiteit, volgens facebook is dat het moment dat jij persoon X hebt leren kennen en zal dit aangeven in de tijdlijn zodat als jij terug kijkt over 3 jaar je kunt zien dat dat het moment was dat je vrienden werd via facebook.