hoe moet je een map (verzameling documenten) uploaden?

voor een spel wil ik graag mijn eigen map uploaden. Maar dit lukt niet bij mij. het moet worden gedaan met bijvoorbeeld adfly. maar ik weet niet hoe ik daar iets moet uploaden laat staan hoe ik een map wil uploaden, want als je erop dubbelklikt open je de map, en met je rechtermuisknop staat er niets wat helpt.
kan iemand mij helpen?
alvast bedankt, Idririth

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Het beste antwoord

Mappen versturen per email, of via een programma als yousendit lukt niet. Bij het bladeren naar de juiste bestanden kan je de map aanwijzen, maar zodra je die aanklikt om hem te selecteren opent hij en kan je alleen de losse bestanden versturen. Om dit op te lossen zou je de map kunnen inpakken in een gecomprimeerde map. Deze kan je wel weer als 1 geheel versturen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thx ja, lukte toen ik het met winrar deed

Andere antwoorden (1)

Download een FTP programma zoals total commander (http://www.ghisler.com/) en je kan gewoon de hele map naar de juiste plek op de server slepen.