Hoe kun je de internet geschiedenis van een hele dag in een keer wissen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Ligt eraan welke internet je hebt?
Internet explorer 2011 -> rechts bovenin op sterretje klikken, dan op geschiedenis -> staan de dagen. Klik op een dag en dan op escape. Enter. Je geschiedenis is gewist.
Bij de andere internet explorer werkt het bijna hetzelfde: je gaat naar favorieten, daar staat een rijtje waaronder ook geschiedenis: klik daarop dan krijg je de dagen te zien. Klik op een dag en escape enter. Je geschiedenis van die dag is weg!
Succes! ;)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet het niet van alle browsers maar bij Firefox en Windows Explorer is het CTRL+SHIFT+DEL, hierna kan je zelf kiezen wat je gewist wil hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook ccleaner downloaden en deze wist met twee muisklikken ook je hele internet geschiedenis.