hoe krijg ik de Cheat Code Super punch 2765552666 van Grand Theft Auto 4: The Ballad of Gay Tony aan het werk op me ps3 ?

ik krijg hem niet aan het werk hij staat in dat spel wel in me telefoon hij doet niks en die andre Cheat werken wel op me ps3 ik hem hem aan het uit gezet de ps3 maar hij werkt nog niet me ps3 is als nieuw wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik weet niek of het kan maar kijk in je geheugen van je ps3 en dan naar het geheugen van de game en dan kijken of er een stuk memory is met cheats, en dat verwijderen en ze opnieuw invoeren