Wat moet ik doen als ik 14 dagen op vakantie ga? Mijn inbox loopt dan vol, oa ook door goede vraag. Kan ik een pauze inlassen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

bij je instellingen bij goeievraag kan je die even uitschakelen..
zodat je even niets ontvangt

Toegevoegd na 1 minuut:
je gaat naar instellingen dan neem je notificaties en daarmee kan je je instellingen wijzigen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kort en krachtig en niet ingewikkeld.

Andere antwoorden (2)

Je kunt ook een ander emailadres aanmaken waar meer berichten inkunnen en dan je mail laten doorsturen naar dat adres.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ ja dat kan ook...
neem een hotmail of gmail adres
die postbox loop echt niet vol en is stukken handiger

nadeel van email van je provider chello kpn telfort en noem maar op is dat die postvakjes zeg maar beperkt zijn tot 50 mb
of iets in die grootte

bovendien is het handig als je gescheiden postvakjes heb
hele belangrijke mail bank, abonnementen ed kortom alles waarbij geld reknummer code ww en in voor komen stuur ik altijd naar mijn provider mail

hotmail gmail is voor de leuk chatten facebook ed
en heeft en hele goeie spamfilter ed
Handige scheiding ook voor wachtwoord vergeten opties ed hoe minder bekend je hoofd email adres is
hoe minder snel je ook spam ontvangt
capthavoc
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
50 MB? Ik heb 1 GB bij mijn provider.
capthavoc
12 jaar geleden
dan ben je wel een uitzondering