is internet smart sim only bij tmobile onbeperkt internet?

Ik wil graag onb. Internet op mijn mobiel weet iemand of dit zo is. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

"Onbeperkt" Internet bestaat niet meer, na het veelvuldig misbruik hiervan. Men ging via de smartphone's grote bestanden downloaden, waardoor de kosten voor de telecommaatschappijen de pan uit rezen.

Op dit moment hanteren (naar mijn weten) alle telecommaatschappijen een bepaalde regeling waar je een bepaalde hoeveelheid Mb's krijgt per maand.

De hoeveelheid is afhankelijk van je abonnement. (zie bron).

Hier een overzicht van de hoeveelheid MB's per abbonement:

Sim Only 70 70 Mb

Sim Only 110 110 Mb

Sim Only 220 220 Mb

Sim Only 330 330 Mb

Sim Only 440 440 Mb

Sim Only 550 550 Mb

Sim Only 800 800 Mb

Sim Only 1000 1000 Mb

Sim Only 1500 1500 Mb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Onbeperkt internet is er niet meer helaas, alle providers hebben onlangs de prijzen voor mobiel internet verhoogt.
Je kan een interessante internet bundel afsluiten bij Telfort hier heb je nog 1GB. En installeer een datafilter zodat je het dataverbruik kan controleren.