Hoe kan ik deze menu toevoegen op mijn buroblad ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waar heb je het over? Over dit?
Nieuw! Blijf gemakkelijk op de hoogte met de Goeie Vraag Desktop Applicatie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je ook aangeven welk menu? Wij GVers zijn wel wijs,maar niet helderziend!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoho, nu moet je ze niet allemaal over een kam scheren, er zitten enkele helderziende op GV. toch Xinix
Cryofiel
14 jaar geleden
Dan moet XiniX ons maar vertellen over welke menu vraagsteller het heeft. Dan kan vraagsteller deze menu toevoegen. Zodat hij/zij de menu kan zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HALLO MTV 1970 BENT U ER NOG?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weeral iemand die niet goed nadenkt vooraleer een vraag te posten. Het is hier niet de zoete inval hé. Nogmaals: wees duidelijk bij het stellen van je vraag! en als je het over een menu hebt, zeg dan WELK menu je bedoeld.

Het beste antwoord

ik klik erop met m'n rechtermuis, dan klik ik links op "create shortcut".
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik je meerdere muizen? Ik zie niks geen create shortcut!
Rieneke1
14 jaar geleden
ok ik klik rechts met m'n muis :)
bij mij werkt het zo, fluitje van 1 cent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb op de vraag en op het buroblad rechts geklikt,maar zie nergens deze optie! Gebruik windows vista.
Rieneke1
14 jaar geleden
oh dan weet ik het ook niet peter, ik ben niet zo'n kei met de pc.
bij mij werkt het zo, ik gebruik xp
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dankje

Andere antwoorden (1)

Als je de Nederlandse versie hebt heet dit "Snelkoppeling maken"