Kunnen mensen aan youtube gegevens over een channel vragen? (IP, etc bijv door bedrijven)

Als ik een filmpje maak over mijn school, kan de school er dan achter komen dat ik het heb gedaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee, alleen de autoriteiten zijn gemachtigd achtergrond informatie van de video te verkrijgen.

Jouw school kan alleen informatie over de video ontvangen indien zij aangifte doen en de politie een onderzoek start.

Verder kunnen ze jouw wel vinden dmv ondervraging van leerlingen, misschien kent iemand jouw youtube channel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, je hebt recht op privacy bescherming over je persoons gegevens.
Ook staat in de voorwaarden dat youtube je gegevens niet doorspeelt naar derden.
Hoop zo dat het duidelijk is. :)