Hoe moet ik mijn facebook account verwijderen?

Ik gebruik mijn account niet en ik wil hem graag verwijderen, hoe kan ik dat doen? Er zijn al meerderen vragen erover op GV gedaan, alleen ik heb het nieuwe facebook. Dus dat lukt niet bij mij. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

volgens de facebook site :

Accountinstellingen
Algemeen » Je account beheren » Accountinstellingen
Alles weergeven · Delen
Je instellingen bewerken
Hoe verwijder ik mijn account permanent?
Als je je account deactiveert via de pagina Beveiligingsinstellingen, worden je profiel (tijdlijn) en alle daaraan gekoppelde gegevens direct van Facebook verwijderd. Mensen kunnen je niet meer vinden en geen gegevens meer van je bekijken.

We slaan je profielgegevens (tijdlijn) (vrienden, foto's, interesses, enzovoort) echter wel op. Als je je account dus weer activeert, ziet dit er net zo uit als op het moment dat je je account deactiveerde. Veel gebruikers deactiveren hun account tijdelijk en verwachten dat hun profiel (tijdlijn) er nog is als ze terugkeren naar de service.

Als je Facebook niet meer denkt te gebruiken en je je account wilt verwijderen, moet je er rekening mee houden dat je dat account daarna niet meer kunt activeren en je de verwijderde inhoud en gegevens niet meer kunt ophalen. Als je je account permanent wilt verwijderen zonder de mogelijkheid het account te herstellen, meld je je aan bij je account en dien je hier je verzoek in.

Als het momenteel niet lukt toegang tot je account te krijgen, moet je je wachtwoord opnieuw instellen om je te kunnen aanmelden. Klik daarvoor op de link Wachtwoord vergeten? boven het veld waarin je gewoonlijk je wachtwoord typt. Wanneer je de instructies hebt uitgevoerd om je wachtwoord opnieuw in te stellen, kun je je account deactiveren of verwijderen via de hierboven beschreven stappen.

Toegevoegd na 51 seconden:
Klik anders maar op de bron dan ga je gelijk naar de website.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit kan je via de site doen.
ik heb het laatst ook gedaan.
als je bij facebook bij zoeken intoetst verwijderen staat er precies hoe je het moet doen.
het duurt dan nog wel 2 weken tot die echt verwijderd is. en in die 2 weken moet je dus ook niet inloggen.