Kun je bij Flickr 100mb aan foto's uploaden per maand? Of is je maximale opslagruimte totaal 100mb?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je kunt elke maand maar 100mb foto's uploaden maar de volgende maand weer! Tenzij je een betaalde acount neemt.

Maar ik zou zeggen: Gedult is goedkoper;)

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn twee soorten accounts, gratis accounts waarbij voor 100 megabyte per maand geüpload mag worden, en het pro-account, een ongelimiteerd aantal aan foto's kunt uploaden, met een maximale grootte van 20MB per foto. Flickr meet niet de opslagruimte die de foto's in beslag nemen, maar het dataverkeer. Wanneer foto's dus weer verwijderd worden heeft dat geen invloed op de opslagruimte die je nog over hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze informatie had ik ook al gelezen op de Flickr-site. Mijn vraag is meer of dit betekent dat ik 100mb per maand kan uploaden. Dus zeg maar op 1 november 100mb. En dan op 1 december weer en je dus totaal al 200mb opslag hebt.