Kost het doen van een theorie examen (Auto) overal het zelfde? (€49,95) of kan het goedkoper?

Via deze site https://theorie-reserveren.nl/aanvragen/examenadd2.php wordt (€49,95) incl. administratiekosten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het examen doen in de theorie kost overal hetzelfde. Dit wordt namelijk afgenomen door het CBR en dat is de enige plek waar je dit kan doen. Een theorie examen kost €33,50, zoals je in de bron kunt lezen. Het is dus een beetje raar hoe je aan die site komt (als ik er op klik, ga ik naar een foutmelding op de pagina, dus de link werkt niet goed).

Toegevoegd na 1 minuut:
De site die je geeft ziet er ook niet echt betrouwbaar uit, je kan gewoon heel gemakkelijk op de site van het CBR een afspraak maken om een examen te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Theorie examen reserveren, waar doe ik dat?
Het reserveren van je theorie-examen kun je zelf doen of het door je rijschool laten regelen. Als je het zelf aan wilt vragen doe je dat op www.cbr.nl. De kosten zijn €33,25 en moet online voldaan worden.

Voor je aan je tussentijdsetoets (TTT) of praktijk examen wilt deelnemen, moet je in het bezit zijn van je Theoriecertificaat. Je theorie certificaat is 1,5 jaar geldig. Let daarop bij het plannen van je examens en rijlessen!

Het goedkoopste is dus om het zelf te reserveren bij het CBR. Het kan zijn dat je rijschool er een klein administratief bedrag voor regelt. 49.95 lijkt mij wel erg veel...