Als je Goeie vraag leuk vindt voor Facebook, komen je persoonlijke vragen dan op FB?

Vraag spreekt voor zich :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Nee, dat gebeurt alleen als je je GoeieVraag-gebruikersnaam koppelt aan je Facebook-account. Als je GoeieVraag alleen maar 'leuk vindt' verschijnt er een berichtje op je Wall als Goeievraag iets post. Daaruit is niet te herleiden wie jij bent op GoeieVraag. Dus let even op hoe je het doet. Als je toch nog twijfelt is het natuurlijk ook weer zo ongedaan gemaakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

yup, iedereen kan dat zien, maar als je erop googlet ook
wie op een vraag googlet die jij toevallig gesteld hebt komt je ook op google tegen. Vind men je eenmaal dan kan iemand alles terugbladeren van je. Wat dat betreft is er weinig privacy.

Toegevoegd na 28 seconden:
iedereen in je facebook dan en wie op jouw pagina daar komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, da's spijtig dan. Als zazoe ben ik anoniem..op facebook niet met mijn echte naam.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ik zie de meerwaarde niet echt van een Facebook 'like'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit antwoord klopt niet. Via alleen een like worden er geen vragen op je wall geplaatst. Daarvoor moet je eerst de vraag delen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@stippel Correct. Ook kan niemand de Goeievraag naam linken je Facebook account. Ze zien op Facebook dus wel dat iemand Goeievraag leuk vindt, maar niet welk account je op Goeievraag hebt.