Ik heb op facebook een vriend toegevoegd. Maar als ik hem verwijder kan ik hem dan nadien terug toevoegen zonder dat hij het merkt?

En merkt hij dat ik hem (tijdelijk) heb verwijdert?
Ik wil dus dat hij niet alles ziet en soms mag hij de berichtjes wel lezen. Dus kan ik hem tijdelijk verwijderen en nadien weer toelaten zonder dat hij het merkt of moet hij steeds terug bevestigen als ik hem verwijder en terug wil toelaten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Ten eerste vraag ik me bij het lezen van je vraag af in hoeverre deze vriend dan echt een "vriend" is, als je hem bepaalde informatie niet wilt laten lezen, maar goed, dat gaat mij niet aan.

Als jij hem verwijdert, zal hij er geen bericht van krijgen, wel kan het hem opvallen dat jij in zijn lijstje niet meer onder de vrienden staat. Als jij hem weer wilt toevoegen, dan zal hij weer akkoord moeten geven, met andere woorden: Hij zal merken dat hij verwijdert was.
Uiteraard valt daar wel met een smoes uit te komen: Per ongeluk verkeerd geklikt.

Dit is echter geen oplossing van je probleem, want zo gauw hij weer toegevoegd is als vriend, kan hij volgens mij alles lezen wat jij ooit geplaatst hebt, dus ook de informatie waarom je hem in eerste instantie "verwijdert" hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat verwarrend!Je kunt beter geen berichtjes plaatsen die niet iedereen mag zien en ik denk inderdaad dat hij het elke keer weer moet bevestigen.