Google is net als vorig jaar het meest waardevolle merk ter wereld. Het merk is 114 miljard dollar waard. Daarmee blijft het de concurrentie ruim voor.

Toegevoegd na 2 minuten:
OOOH.
Het schijnt al weer ingehaald te zijn door Apple.

Voor het eerst in vier jaar is zoekgigant Google van de troon gestoten van de lijst met de meest waardevolle merken ter wereld. Apple is vanaf dit jaar de nieuw aanvoerder met een waarde van ruim 153 miljard dollar, een stijging van 84% ten opzichte van 2010