Wat is de site om gratis je boek te laten beoordelen?

Ik kwam eerst op een site terecht waar je gratis je eigen boek kon laten beoordelen, door mensen die ook op de site zijn aangemeld. Maar nu weet ik die site niet meer

Toegevoegd na 8 minuten:
het was een engelse site

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

http://www.joomlastic.nl/Beoordeel-mijn-boek/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zullen er ongetwijfeld meerdere zijn, maar onderstaande site zal je zeker verder kunnen helpen, ook met tips enzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook mensen van de clubvan100 vragen of ze jou boek willen beoordelen. Leden van de clubvan100 helpen elkaar vrijwillig. Zie link: