Is het toegestaan een simpele site te maken waarop je je tweedehands schilderijen aanbied?

Wij hebben hier thuis nog een behoorlijke verzameling schilderijen en ik vraag me af of het toegestaan is om deze dan op 1 site te zetten van bijvoorbeeld www.webs.com ofzo, ipv op marktplaats wat veel langer duurt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Tuurlijk ,waarom niet . dat zie je zo vaak . Er is geen wet te bekennen waar in staat dat het niet mag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou het niet mogen, jij bent immers eigenaar van de schilderijen. Makkelijker is het om een blog te maken en het is ook nog eens gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteraard. Als eigenaar (even aannemende dat de collectie die je thuis hebt staan niet uit het Rijksmuseum gestolen is ofzo) ben je vrij om te doen met de schilderijen wat je wilt. Dus ook verkopen. Dat mag dus ook via internet.