wat is een subscriber op youtube.nl?

ik wil graag weten wat een subscriber is, is dat een persoon die reacties plaatst op je filmpjes of op je kanaal of de likes? x

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
7.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zie mijn antwoord niet staan en dit is nieuw voor me, dus omdat ik niet weet of ik het goed gedaan heb, zet ik hem er nogmaals in via een reactie, om te kijken of dit misschien de manier is om een antwoord te plaatsen. Als je via Google het woord intypt en er vertaling achter zet, krijg je die te zien. als het een Nederlands woord is, kun je er definitie achter zetten en krijg je een uitleg te zien. ik hoop dat je dit makkelijk vind voor je.

Antwoorden (2)

Het is een abonnee. Iemand die dus geregistreerd is, en rechte heeft om filmpjes te downloaden, en/of like te klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@arwin20 ik denk van dat downloaden. Geloof niiet dat dat kan. Btw, niet ik minde hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Abonnee is correct, maar dat heeft niks te maken met geregistreerd zijn, en het kunnen like-en van video's. Downloaden van Youtube is sowieso niet toegestaan...
Dat is een persoon die geabonneerd is op een kanaal.
Als je je abonneert op een kanaal, zie je op de startpagina van YouTube de nieuwste video's van dat kanaal en staat er ook bij of je hem al bekeken hebt of niet.

Ook kun je ervoor kiezen om een mail te ontvangen bij iedere upload.

Een subscriber weet dus sneller of iemand een nieuwe video heeft.