Kun je nog uitvinden waarom mail van vier jaar geleden nooit is aangekomen?

Vier jaar geleden mailde ik een tijdje met iemand, maar op een gegeven moment hoorde ik niets meer. Nu blijk dat zij toch nog vijf keer gemaild heeft. Is er een manier om uit te vinden wat er mis is gegaan?

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik vraag dus niet wat er fout kan gaan bij email, dat kan ik wel zo ongeveer bedenken. De vraag is of het nog uit te zoeken is. Bijvoorbeeld of er een grote database is waar je oude mail in kunt opsporen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, daardoor weet kik dat ze die mailtjes verstuurd heeft

Antwoorden (1)

Nee helaas mailtje die niet aankomen worden nergens bewaard
Als je daarnaast ook bv outlook gebruikte wat 4 jaar geleden nog eigenlijk vrij normaal was dan worden die mailtjes zeker niet bewaard
ook de provider houdt dat niet bij.
capthavoc