Fout code HTTP Error 500 op site. Hoe kan dit?

Ik keek regelmatig naar Jersey Shore via MTV.de , aangezien ik in Duitsland woon moet ik het via mtv.DE kijken. Toen ik eenmaal bij season 2 episode 7 was gaf hij ineens deze (zie onderin) foutcode aan. Raar, want alle afleveringen, ook van season 1, kan ik wel kijken. Toen kwam ik erachter dat elke aflevering na aflevering 6 dezelde fout weergeeft. tot en met seizoen 4 aan toe, alles daarvoor kan ik wel normaal kijken. Kan iemand mij helpen hiermee?

Foutcode: (met chrome, maar met internet explorer 9 staat er alleen HTTP 500 )
HTTP Error 500 (Internal Server Error): An unexpected condition was encountered while the server was attempting to fulfill the request.

Ps. ik heb het al een maand geprobeert maar blijft hetzelfde.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dit is een fout op de server. Kan jij niks aan doen. Neem contact op met d desbetreffende website en vertel ze dat fout 500 verschijnt. Alleen hun kunnen het oplossen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat las ik op google ook al. Maar andere mensen hebben die aflevering al gezien want er staat bij hoeveel views er zijn.. en MTV is een redelijk grote site, dus het moet wel alleen aan mij liggen. Toch even mailen voor de zekerheid denk ik...